کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نخستین رالی تور گردشگری موتورسیکلت‌های گردشگری (ادونچر) را در مسیر ایران- ترکیه برگزار می‌کند.

برگزاری نخستین رالی تور گردشگری موتورسیکلت‌های گردشگری در مسیر ایران- ترکیه

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نخستین رالی تور گردشگری موتورسیکلت‌های گردشگری (ادونچر) را در مسیر ایران- ترکیه برگزار می‌کند.

این رویداد ساعت ۷ صبح روز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ از محل موزه خودروهای تاریخی تهران در بزرگراه شهید فهمیده با حضور ۱۲ نفر از موتورسواران حرفه‌ای عضو کلوپ گردشگری با موتورسیکلت حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، آغاز می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این رالی تور، پس از آغاز سفر ۱۵ روزه خود، به شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی، سپس شهر خوی در استان آذربایجان غربی رسیده و از گذرگاه مرزی رازی، ایران را ترک خواهند کرد.

شهر وان اولین مقصد موتورسواران، پس از ورود به کشور ترکیه است و پس از آن شهرهای مالاتیا و سامسون در مسیر عبور آنان قرار دارد.

این گروه سوار بر موتورسیکلت‌های ویژه گردشگری، در مسیر بازگشت، به شهرهای ترابزون، ریز و کارس در ترکیه سفر کرده و از طریق گذرگاه مرزی بازرگان در شهر ماکو، وارد خاک کشورمان می‌شوند. شرکت‌کنندگان در ادامه با عبور از ارومیه، تبریز، جلفا و سرعین به تهران بازخواهند گشت.

تحکیم روابط و توسعه همکاری‌های مشترک با کشورهای همسایه، توسعه گردشگری پایدار و مسئولانه در کنار حفظ محیط زیست، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، جلب توجه عموم جامعه به اهمیت حفظ جان موتورسواران در جاده‌های شهری و بزرگراه‌ها، معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف ایران و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری رالی تور برون مرزی موتورسیکلت‌های مسافرتی است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رالی‌ها، تورها، رویدادها و دوره‌های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.